Ullawed och skånska kattakärringar

Hej igen!

Känns som att det har hunnit hända s mycket sen sist jag skrev - trots att det bara var några dagar sen.
Hooks Herrgård var helt underbart, låg precis vid vattnet. Fick äta god mat i två dygn och var proppmätt närjag kom hem.
Konferensen var trevlig, mycket intressant och roligt folk - och alldeles för många koppar kaffe. Fick dela rum med en trevlig tjej också. Var lite orolig över att behöva dela rum med nån jag inte kände först men det visade sig ju gå utmärkt. Kom hem med nya krafter - och till Ms Londons förtret- en sknsk accent. Man blir lite skadad av att umgås för länge med skånska kattakärringar ;).

Igår var vi förresten på Ullared =). Eller Ullawed som man säger på ren Öschotska ;). Är man shoppinggalen men inte har några pengar - ja då gäller det att handla på budget. Och jag klarade det faktiskt... Nästan ;P. Köpte två skjortor - som jag ju tjatat om i år och dar. Och så ett par skor. Jag och skor alltså. Det är nästan lika illa som klänningar. De är i alla fall min nya kärlek nu ;).

Sedan håller Natta och jag på med en liten hemlis. Men den får ni inte reda på riktigt än...... ;)
Ikväll har vi grillat och varit riktigt cheesy och sett på en chickflick aka romantisk komedi. Mys =)
Imorrn blir det att städa en hel massa som jag inte hunnit med nu när jag varit sjuk. Sen har jag ev en vrvning på g på jobbet som jag ser fram emot. Men nu ska jag mysa till det i sängen =).

Godnatt allihop! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0