Påskväder i April

Hej allihop =)

Vilket vårväder det är nu!
Sitter i en lägenhet på Vasavägen med balkongdörren öppen och hör hur fåglarna sjunger och ser fjärilar som flyger förbi. Riktigt mysigt. Ja som ni märker så blir väl det här en blandad video och skrivblogg. Jag har gjort flera videobloggningar men har inte fått in dem i datorn än. Men det kommer ;).

Var ju så länge sedan jag skrev nu så det blir svårt att sammanfatta vad som hänt sen sist men jag drar väl lite smått och gott. Kan ju börja med de senaste händelserna.

Igår var det Påskfest hemma hos H. Det var mys och god mat på dagen och trevligt sällskap på kvällen med utgång för vissa (inte mig). Det var riktigt trevligt iaf och jag var glad över att både Ms London, Ms Butterfly, Ms jackson och alla de andra i det gänget kunde komma - tack =).

Den 26:e April nu så drar jag förresten till London igen - ensam. Det ska bli riktigt skönt i och med att jag har haft en liten personal-crisis nu under hösten - att bara få komma iväg och vara för mig själv och ta hand om mig själv lite =). Stannar till den 1 Maj och de enda sakerna som är planerade under vistelsen är en fika med Louise C, en musikal vid namn Billy Elliot (någon som kan upplysa mig om vad det är?) och en utgång med Mr. poppleton och Lewis Lucas. Ska bli roligt =). På väg hem får jag för övrigt byta om i bilen - jag ska nämligen på 80-årsfest mitt i natten - med rocktema =). Ms Butterfly och några andra trevliga tjejer fyller 20 x4 dvs 80 ;).

I veckan blir det att åka upp till stora huvudstaden och hälsa på Ms Froggy och mysa med henne lite. Ska ev träffa A på Tisdag också, det blir trevligt. Annars är nog planen att hitta ett jobb - typ NU. Så jag klarar mig i sommar =P.

Hoppas ni har det bra i vårvädret! =)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0