Kvällen innan avresa

Klockan är tjugo i elva och jag ska vara på stationen om 8 1/2 timme. Egentligen borde jag sova eftersom jag ska upp så tidigt. Men har ni hört det där uttrycket "Jag borde sova men jag orkar inte"? Det stämmer rätt bra in just nu, haha. Eller egentligen är det väl lite smånerver inför att resa helt ensam om jag ska vara ärlig. Det ska bli otroligt skönt men samtidigt lite läskigt antar jag. Nu på kvällen kom Ms London hit, hon ska vakta mina katter när jag är borta. Chokladmuffins och en god sallad bjöd hon på - lyx! Nu sitter hon här och skryter om att hon är "awesome" för att hon klarade banan i tv-spelet haha. "Jag vann, jag satte guld, visst är jag duktig?" säger hon med ett självbelåtet flin. Jag tror hon kommer klara sig alldeles utmärkt här hemma när jag är borta. Ms Froggy kommer ju också bo här såklart, saknar henne och hoppas hon är kvar när jag kommer hem på lördag <3.

Imorrn ska jag försöka blogga från mobilen när jag är på flygplatsen. Vad gäller blogginläggen från London så kommer de antagligen ploppa upp om kvällarna om jag inte av ett mirakel skulle hitta ett café med gratis internetuppkoppling. Så ni får hålla till godo =).

Kramar på er så länge!


Efter en slitsam dag i baren ser man så här trött ut =P Blond var man visst med en gång i tiden.

Kommentarer
Postat av: Edwina

omg så lik du är titti:)<3<3<3

2010-04-28 @ 15:44:38
URL: http://edwinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0