F1 och filmkväll :-p.

Hej igen! =)

Titta, jag börjar ju nästan bli duktig på att blogga nu, inte så sällan det händer i alla fall =).

Efter att jag vaknat upp i Skenäs i fredags och ätit goda scones så spelade jag alfapet ute i trädgården med flickvännen = varmt och mysigt =). Senare på eftermiddagen begav vi oss till Linköping. Jag med taxi och hon med buss+tåg.
Vi möttes upp och åt god mat på kvällen varefter vi myste i soffan och tittade på F1. Eller ja... jag tittade en timme på inledningen och starten på loppet innan jag somnade i knät på flickvännen :-p. Får se klart loppet en annan gång antar jag. Hon är för underbar, när hon begav sig av igår morse så kände jag mig som världens lyckligaste människa - tack ;-) <3. I love you <3.

Igår eftermiddag efter lite umgänge med min far så kom Miss London på besök. Vi såg på film och frossade både chips och godis fram till kl halv 9 då vi begav oss till min mor för att jag skulle skriva på ett par papper. Min knasiga morsa alltså... Visade bilder på mig som liten - tur att det bara var Miss London där som ju känner mig. Aja :-p.
Sedan gick vi till 55:an jag och Miss London. Vi var bara där någon timme innan vi gick hem för att titta på film igen - mest för att komma ut från lägenheten. Men jag sprang på en gammal klasskompis som jag inte sett på år och dar vilket var lite kul. Sedan drog vi oss i alla fall hemåt för att se ytterligare en film.

Ja och dagen då... den har redan svischat förbi känns det som. Ska vara hos farsan klockan 7 ikväll och äta. Men jag ska försöka hinna plugga innan dess. Nyckelordet är försöka... ;-).



Hej på er så länge! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0