Räkmackor Och Myskväll...

Hejhopp! :)



Idag sov jag lite extra på morgonen när jag vaknade - till kattens förtret som tyckte att jag skulle gå upp och ge henne mera mat. Som om hon inte äter som en häst redan??

Sedan begavs det till skolan - somnade trots sovmorgonen på en halvtimme i bilen på vägen dit. Jag misstänker dessutom att jag sov med munnen öppen... x-D.
Väl i skolan började det räknas matte och ett nytt kapitel började. Gissa om lättnad när man insåg hur betydligt mycket lättare detta kapitel var! Sedan var det utvecklingssamtal som det så fint heter - det känns lite som om jag går på lågstadiet fortfarande... ;-p. Men jag har utan tvekan världens bästa mentor! Och världens bästa lärare... Och världens bästa kompisar... Och världens bästa skola helt enkelt! :-). Jag har en jäkla tur som har fått gå där de här tre åren...

Sedan åkte jag hem till lägenheten och en sur katt som tyckte det var förfärligt att jag bara kom hem, lämnade grejerna och åkte igen. Jag skulle nämligen ut med farsan till tornby och köpa en våg. Vi passade på att äta en himmelsk räkmacka när vi ändå var där också ^^.... Sen begav jag mig hem för att läsa lite och chatta med morgondagens dejt ;) <3. Efter detta åkte jag hem till farsan igen, åt god lax med jasminris + sallad och såg på skavlan - riktigt roligt måste jag säga! :). Det blev en pappa-dotterkväll som varit eftertraktad. Supermysigt :)!

Så på det hela är jag nöjd med dagen! :). Imorrn bär det av till nkpg och min tjejja :) <3!
C U Soon, jag har säkert massa skräp att berätta om nästa vecka.
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i sista Stieg-Larssonboken innan jag somnar.... Zzzzz... Känner redan hur ögonlocken tynger...

Godnatt på er! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0