Slocknat ljus och resehysteri + lite annat smått & gott...

Hejsan!

Efter fyra försök att skriva ovanstående ord börjar jag bli lite trött på att inte ha något lyse vid knapparna på datorn... Kontaktuttaget precis vid datorn har lagt av... Anyway så tänkte jag uppdatera lite kort om helgen.

1. Haft världshistoriens underbaraste dag idag... En person vet varför^^, tack <3.

2. Satt på eteologikurs i 8 timmar igår - jätterolig kurs, men man var ganska seg efteråt. Däremot så lyckades jag träffa min lärare på kursen och spenderade lite tid med att snacka med henne. Kul =).

3. Fick erbjudande (utan att jag själv frågade denna gång!!) av vännen att jag och bästaste Londonkompisen ska få komma till London och hälsa på i sommar igen =). Underbart kallar jag det! Ska försöka övertala honom att få jobba där några månader nåt år då... Vore kul att få se lite mer av London nu när man är så van att vara där...

4. Kusinen ska åka till Thailand med flickvännen nästa helg. De blir borta till siste maj... Ida är inte alls avundsjuk^^...

Och nu kommer jag verkligen inte på något mer att skriva... Har sjukt mycket läxor så det är väl lika bra att fortsätta med dem skulle jag tro...

C U Soon!

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0