Långa dagar och Operor...

Hej på er igen!

Jaa jag vet att det var länge sedan jag skrev men jag har inte orkat för jag har varit så förkyld.... Ursäkter ursäkter jag vet^^.

Igår var det UF-mässa på konsert och kongress i Lkpg med Bästaste Londonkompisen, Kaninen och Miss Jackson. Semlan kom också och hälsade på (i brist på bättre alias^^) vilket var superkul :D. Det var en låååååååååång dag och alla var nog glada att få komma hem. Ninetofive hade inte varit några problem men 8-18 tog i princip kål på oss.
Så med en träningsvärk rikare så har jag spenderat halva lördagen sovandes = SKÖNT!

Bästaste Londonkompisen var här och svepte några cider, chips och kakor  och kollade på Melodifestivalen. Vilket fenomen egentligen denna festival!?  Och ja vad säger man om bidragen... Som jag, bästaste Londonkompisen och flickvännen sa - det är lika bra att emigrera! Ska vi skicka opera till Moskva nu också??? Jaja, Petra Mede var ett tacksamt inslag i alla fall :-).

Just nu läääääängtar jag faktiskt till att ta körkort - känns som om det är så krångligt att ta sig någonstans utan att det kostar en skjortan... Så det är vad jag planerar i vår/sommar :-).

På tisdag blir det att träffa min underbara flickvän igen - längtar sjukt mycket!
Nu är det dags att krypa i säng!

Hej hopp så länge :-)!

Kommentarer
Postat av: Miss Jackson

Haha, snyggt smeknamn ;)

2009-03-17 @ 09:52:30
URL: http://pieceofcandy.blogg.se/
Postat av: everydaysunshien

ja visst är jag fyndig ^^

2009-03-21 @ 00:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0