Frusna Tår Och En Tripp På Burn

Hej på er allihop! =)

Idag har jag spenderat dagen i Sörsjön i Nkpg. Vi hade en sådan där härlig friluftsdag som våra härliga lärare kommer på att vi ska ha en sådan där härlig vårdag i början på det härliga året....
Bara det att den där härliga friluftsdagen i den härliga vårdagen resulterade i att vi kom tillbaka till grillplatsen med stelfrusna tår och värk i kroppen efter diverse strapatser såsom att kasta yxa, smita över marktomter, klättra tall och klättervägg och vända på en pressening medan alla stod på den... Ja vad ska man säga - våra lärare är bra fyndiga ^^.
Mannen som organiserat dagen var till råga på allt fiskeintresserad och skulle ha fem icke-fiskeintresserade tjejer att komma på vad ett särskilt fiskedrag hette. "Balanspirk" jo visst^^.... Nä faktum var att det var en ganska rolig friluftsdag med många skratt och glada vänner  =). Och plus till den som kom på att ta med sig veggie-korv för oss icke-carnivora!^^

Själv hade jag druckit energidrycker kvällen innan för att orka plugga vilket resulterat i endast 1 timmes sömn natten till idag - Vilket i sin tur resulterade i att jag fick hälla i mig ännu en för att orka med dagen. Men nu är det slut på energidrycker för min del på ett tag - jag blir alldeles konstig av dem - och spralligare än vad jag är normalt behöver jag ju knappast bli...  :-p. Jag somnade i alla fall gott på vägen hem i bussen och väcktes av bästaste Londonkompisen som var rädd att jag skulle få hjärnskakning när huvudet dunsade mot fönstret då jag sov så djupt. Men jag somnade snart om igen och väl hemma i min lägenhet värmde jag upp sängen i ytterligare en timma.

Nu sitter jag här och har lyckats leta reda på smått värdelös information om Guldhamstrar och diverse dvärghamstrar. Jag tror jag borde börja skriva ett kort redovisningsmanus på engelska om Malta också... Så det ska jag väl göra nu.
För att citera puckopeo så ska jag prata med Mr. Moneypenny imorrn och tala om att tapeterna till vår monter blev blå.
Tack bästaste kusin för det!! :D Sedan ska jag tala om för Mr puckopeo och Mr Pi att jag kommer missa deras lektioner imorgon på grund av oförutbestämt tandläkarbesök... MEN då får jag mer tid att plugga - Jippie....

Tack allihop för en bra dag! Och tack för att folk fortfarande kan överraska en glatt =)!
Kram på er <33!

Team Dynamite exklusive mig:

Kommentarer
Postat av: becka

hihi, i can see me! : D

2009-03-07 @ 15:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0