En snuvig drömhelg...

Hej igen!
Ja i Lördags (dvs. igår) begav jag mig till Norrköping för att träffa någon alldeles särskild <3. Och titta vad hon kommer med den underbara:



Sedan blev jag bjuden på en god pizza, myskväll hemma, rundvandring i Skenäs samt världshistoriens godaste wok =).
Tack för en fantastisk helg måste jag bara säga! =)

Imorgon blir det att stanna hemma - för trots denna underbara helg så har jag åkt på en rejäl förkylning! Näsan rinner, halsen hostar och temperaturen stiger lite smått... Men på tisdag måste jag vara frisk för då blir det redovisningar så det heter duga! 2 st på en dag! Hoppas bara jag har rösten i behåll då.... Imorgon blir det iaf till att råplugga hela dagen för att hinna med allt. Eftersom jag skulle ha handlat idag men inte orkade ta mig till affären med förkylningen så hade jag en galet snäll farsa som handlade lite mat åt mig - tack =).

Nej nu ska jag gå och lägga mig.... Ett sista smakprov får ni i alla fall.
Hej hopp så länge!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Så fiiina blommor! Önskar att jag också fick blommor :)

2009-03-09 @ 21:10:25
URL: http://pieceofcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0