På en skala från 1-6...?

Hola!

Jag har lite spanish-inspiration. Sitter o ska kika på matchen Spanien - Sydafrika.
Har jag varit vid pappas grav. Jag köpte en superfin bukett som jag inte kunde låta bli att ta kort på. När vi kom dit var det en massa blommor där. Det är lite komiskt för jag vet ju precis vilka det är som lämnar blommor där och utifrån att jag känner dem så kan jag alltid typ lista ut vilka som lämnat vad. Aja här kommer min bukett iaf =) :



I övrigt har jag under gårdagen och dagen sutit och läst igenom et fint litet häfte jag fick av min läkare.
Jag ska få en remiss till smärtkliniken ENDAST och bara för att jag ska ha någon som kan skriva ut mediciner åt mig.
Och tydligen måste man fylla i typ 45 sidor med frågor om vart du har ont, vilket sorts ont du har, hur du klarar vardagslivet osv.. Sedan finns självklart kontrollfrågor för att se så man svarat ärligt - dvs samma frågor TWICE. Och så MÅSTE de ju veta hur ens mentala hälsa ser ut, hur andra människor ser på mig med värk, om de tycker synd om mig osv. Relevant?
I don't think so... Och de jäkla skalorna... "Hur mycket har din värk förändrats de senaste veckorna på en skala från 1-6?". Jisses! 45sidor av sånt här dravel:


Seriously???

Okej nu ska jag sluta klaga för dagen ;-).
Ser i alla fall fram emot nästa lördag när Leopold kommer hem - ska bli spännande.
På måndag kommer pappa och ska hjälpa mig tejpa sladdarna bakom möblerna så att Leopold inte kan nafsa sönder dem ;-p. Och imorgon bär det av till Fjälla - dvs farföräldrarnas land - för lite midsommarfirande med dem och kusinerna - det blir mysigt =).

See ya!
//Ida <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0