Engelbrektsgatan den 24/6

Hello! =)



Idag har varit en sån där seg dag när man bara inte vet vad man ska göra.
Jag hade gentligen tänkt att dra iväg en sväng till morsan för att fixa det sista inför englandsresan - men hon var tyvärr inte hemma förrän ikväll. Så jag får vänta. Istället sitter jag här.

Egentligen så händer det inte så mycket just nu. Jag söker jobb som tusan men hittar inget. Smidigast vore ju om man kunde få ha med sig Leopold på jobbet. Och smidigast vore ju om man kunde få jobba med djur i allmänhet. Men men, man kan ju inte få allt antar jag...

Just nu håller jag på med att skriva något bok-aktigt. En självbiografi verkar det bli. Kanske inte så intressant men fruktansvärt bra terapi måste jag säga =). Jag uppskattar min tillvaro sjukt mycket nu... Jag har underbara vänner aka Miss London och Miss Butterfly. Och såklart Miss Jackson, Miss Froggy och Miss Bunny också =). Sen har jag underbara föräldrar och världens härligaste flickvän =).



Flickvännen är och jobbar den stackarn idag. Hon har praktik på ett tvätteri i staden med skitbra lön! Men det är slitigt som bara den.  Och imorrn ger hon sig av till Aros-cupen. Jag kommer definitivt sakna henne, men det blir mysigt när hon kommer hem sen =). Och vem vet - jag kanske hinner med att göra lite grejer för en gångs skull ;). Det brukar bara bli att ligga och slappa/mysa annars =).

Ikväll blir det förhoppningsvis utomhusbio i Trädgårdsföreningen med Miss London, Miss Cab och den nya tjejen som ännu inte har något alias. Mysigt! =). Det blir fika och allmänt trevlig stämning - kom den som vill! =).

Nej jag måste verkligen bege mig ut lite i det fina vädret snart. Får se om flickvännen lever när hon kommer hem stackarn, sen blir det att dra iväg till mamma och sen trädgårdsföreningen.

Adios!


Kommentarer
Postat av: Flickvännen

Jag lever.

2009-06-28 @ 19:39:29
URL: http://lwordish.blogg.se/
Postat av: ida

sicken tur ;) miss u babe =)

2009-06-28 @ 23:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0