Städmani

Hello again! =)



Igår hämtade jag min laddare i norrköping efter en VARM biltur runt linköpings stad tillsammans med pappsen för att hitta lite hundprylar och ett liggunderlag till flickvännen. Snart har hon klarat av första dagen på Aros - håller tummarna för att det gick bra =).

Ikväll ska det tvättas mellan 19-22. Peia satte sig och kissade ner Leopolds filt, halsband samt flickvännens ryggsäck så det måste tvättas. Jag var på utomhusbio som jag berättade i ett tidigare inlägg häromdagen... Det blev ingen utomhusbio någon längre tid. Det skulle ha varit Mamma Mia som visades men istället blev det en udda actionfilm. Så vi gav up... och begav oss till 55:an. Men vi hade trevligt där en stund innan alla gick hem till sitt - Tack för mysig kväll =)!

Igår kväll var jag hos Ms Skäggetorp  ;). Hon har precis flyttat in i en mysig lägenhet som jag fick se. Vi drack vin, åt pizza och snackade en massa - hade det allmänt mysigt helt enkelt =). Sen fick jag världens bästa studentpresent av henne! 250 kr i presentkort på djurmagazinet!! Så nu kan jag skämma bort Leopold ordentligt! =).

Och förresten... Min lägenhet är som ett växthus just nu. Solen ligger på hela dagarna. Blommorna på bilden i inlägget slog ut på mindre än ett dygn i detta stads-växthus....

Nej ni, nu väntar disk, tvätt, dammsugning och lite plock i hallen. HUR ska man orka?? Jaja, tvätten och dammsugningen är viktigast.

Hej så länge!!

Kommentarer
Postat av: Viktor Fransson

Låter trevligt det där ju. Borde kanske också köpa på mig en del växter till mitt rum :P



Mvh, Din goda kusin

2009-07-02 @ 12:59:29
URL: http://rebel.gallerir.se/vifr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0