Sex - så gör du! Enligt terapeuten vill säga...

Hej igen!

Ja nu är det återigen ett tag sen jag skrev. Beror mest på att det har varit så fullt upp med studenten nu på sistone.
Men nu är det klart! Finally! =). Studentdagen var fruktansvärt rolig och samtidigt fruktansvärt ledsam. Vi kommer nog sakna varandra allihop. Får hoppas på en återträff någon gång framöver.

Miss Butterfly talade om för mig att hon ev ska börja vuxenutbildningen till florist där i alla fall - så då har jag en anledning till att komma och hälsa på =).

Igår hade jag besök av en arbetsterapeut hemma som skulle ge mig lite tips och råd om vad jag borde införskaffa för att hjälpa mig i köket så jag slipper krångla och ha mig. Hon hade en fin lista gällande vardagssysslor som hon själv sammanställt. Hon räknade igenom matlagning, tvätt, diskning, städning... och... SEX???
Jag tänkte snällt säga att jag vet nog hur sådant går till :-p. Men tydligen ska man ta varma bad och få massage innan man utövar sådana aktiviteter - borde inte massage vara common knowledge liksom?? Haha ja jag hade stora problem att hålla mig för skratt när hon sakligt förklarade hur man kunde göra :-p. Är det verkligen sådant arbetsterapeuter ska råda en om?

Ja i Lördags
hade jag min studentskiva - TACK alla som kom och gjorde dagen jättefin! Och tack för alla presenter.
Jag blev så glad över att både Ms London, Ms Butterfly, Ms Laundry och flickvännen kom. Och jag fick en toaster - vilken lycka ;-p!

Näst-nästa helg händer något spännande men det får ni läsa om senare - då kommer bilder på det spännande också =).

Hej hopp så länge!


Kommentarer
Postat av: Alexandra Jau

Rättelse: Du fick 2 toasters.

2009-06-18 @ 12:31:16
URL: http://prylsmart.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0