Familjetillskott... =)

Ja här är mitt nya och SISTA tillskott gott folk =) :


Leopold den store =) - eller lille kanske.... Men han väger redan 5-6 kg så lite credit måste han ju få ;-).
Nästa Lördag kommer han hem till mig!

Tack kära Ms Sally för att du sitter hundvakt i augusti - du är GULD värd! =)
Jag ser fram emot att träffa både dig och Ms Ekis i sommar!

Gårdagen och kvällen innan spenderades hos min underbara flickvän igen - Nobody makes me that happy =) <3.
Och för er som läst hennes kommentar så - JA jag fick 2 toasters. men en av dem byttes ut till ett våffeljärn ;-).

Jag MÅSTE hitta ett jobb nu. Krångel hit o krångel dit. Jag blev precis av med lite pengar/mån - riktigt olägligt :-S.
Så antingen måste jag hitta ett deltidsjobb där jag kan ha med hunden på jobbet. Eller så måste jag hitta ett jobb där jag tjänar så pass att jag har råd att betala en hundvakt/ ha Leopold på hunddagis. Jag sitter i en lustig sits. Aja det får lösa sig helt enkelt. är det någon som har tips så säg bara till! =).

Nu kommer Ms London snart så nu måste jag sluta skriva. C U Soon!

Byebye! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0