8 hours in Fjälla and a new bed

Hej!



Igår spenderade jag 8 timmar på min farmor och farfars land. Det var mysigt med god mat =). Vi spelade en sjuhelsikes massa kort varefter jag tillslut fick böna och be mina dårar till släktingar att SLUTA spela kort - annars hade jag kommit hem kl 00.00 på natten.

Pappa har varit här idag och han och flickvännen hjälpte mig att bygga ihop sängen - Finally! Känns skönt att äntligen ha en ordentlig säng nu.

På torsdag åker flickvännen för att döma i Aros-cupen - wish her Luck big time =) <3. I'll miss u for a couple of days =). Och på lördag kommer Leopold hem - jag längtar tokmycket nu, det blir roligt =).

Nu är det dags att laga mat på Engelbrektsgatan ;-).

C U!

Bye =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0