Mysig dag på landet ;-)

Jag lovade ju ett roligare inlägg utan klagomål och här kommer det för nu har jag lite mer att skriva om. =)
Efter att ha sprungit runt i mataffären så åkte vi ut till Skenäs jag och Leopold. Tack snälla pappa som skjutsade på oss - det var guld värt! =). På vägen hann vi igenom diverse samtalsämnen och jag lyckades lära min far lite teckenspråk som han kan använda på arbetskamraterna ;-),

Väl ute i Skenäs kom vi till en fluginvasion. Nu när jag skriver sitter jag samtidigt och viftar flugor som en tok, haha =). Folk tror att fluginvasion är en sisådär 10 flugor som surrar omkring i rummet. Men hitills har vi smällt sisådär 20 och det är MINST lika många kvar! Det är fler flugor i huset än vad det är utomhus. Men utomhus är det i alla fall mysigt. Jag, flickvännen och Leopold gick en sväng ner till vattnet och Leopold badade både tassar och mage! Matte badadde också fötterna men hon fick nästan kramp efter ett tag och gick upp =P. Sedan har vi ätit goda pannkakor och  haft det allmänt mysigt =). Leopold gillar att vara på landet. Han gillar att få springa lös och göra lite som han vill. Det känns bra att han inte gå så långt ifrån oss, han sköter sig själv men håller sig alltid i närheten av oss.

Om två veckor börjar komvux, det ska bli spännande men är ändå lite nervöst.
Köpa böcker är bara jobbigt - det kostar ju skjortan!

Aja jag klämde visst till med ett sista klagomål men det ska i alla fall bli roligt att plugga o träffa lite nya människor =).
Nu slutar jag för idag. Ska försöka mig på att skriva klart ett brev till min brevvän i USA.

Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0