För mycket att fixa...

Röra röra röra.
Idag har jag miljoner listor i mitt huvud på vad som ska göras. En lista handlade om vad som skulle göras nu på morgonen. Där har jag inte ens hunnit halvvägs. En lista handlade om vad jag skulle ha med mig till Skenäs. Hundkorg, koppel, godis, mat, vatten, skålar.... Och så mina grejer förstås. Och hunden ja! :-p... Där har vi inte kommit någon vart alls. Ännu en lista handlar om vad som ska handlas innan vi åker till Skenäs. Jisses jag kommer bli tokig. Mail ska skrivas till komvux, brev ska skrivas o postas till brevvän i USA samt Sydafrika och böcker ska hittas till komvux. Tycker ni jag har anledning att bli tokig? :-p. Just ja! Gerbilerna o katterna måste ju ha tillräckligt med mat o vatten under 2 dagar. Och så måste jag betala kursavgiften till valpkursen som startar på onsdag kväll. Och ringa läkaren! Gaaah!
Jag längtar verkligen ut till Skenäs nu!

Jag ska lägga in ett trevligare inlägg sen jag lovar ;-)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0