Vårkänslor, vänner och kärlek <333

Hej på er igen!


Ja jag vet att det var ett tag sen jag uppdaterade nu, sorry, men jag har haft tokmycket att göra i skolan så jag har inte haft tid eller ork att sätta mig och skriva. Men men...

Idag har varit en UNDERBAR dag =). Jag vaknade i värmen brevid min fantastiska flickvän och såg att SOLAN sken in genom fönstret! Och himlen var blå! Jag gjorde i ordning en matsäck att ha med till de nationella proven som gjordes idag. Sen kom min favoritchaffis Mokki och hämtade mig, vilket innebar - kaffe!! Det är väldigt sällan jag fricker kaffe men när jag åker med Mokki blir det ofta kaffe. Vi satt och pratade och expert på upprepning som han är så berättade han återigen sin mäklarkrångelhistoria (där är vi nog lika han och jag - jag brukar också vara bra på att upprepa mig :-p). Men vi hade jättetrevligt och jag blir alltid glad när jag åker med honom, den farbrorn =).

Väl framme i skolan inser jag att jag har glömt häftet som krävdes för nationella proven. En halvtimmes kopiering följde då flera gjort samma sak, men snart kom jag in i aulan och fick sätta igång =). Vi fick välja lite olika ämnen men jag valde att skriva en krönika om en film som betytt något för mig. Så jag valde Mammut av Lukas Modyson. Jag tror faktiskt att det gick bra =). När jag var klar så hade jag fått många fina sms från en underbar flickvän - hon gör mig lycklig =).

Jag tog en fika i Härjedalen (skolans hm.. "lounge" typ :-p) där det bjöds på saft, muffins och kakkor - namnam =).
Dessutom hade KY en hel butik med blommor till salu som var fint att gå och titta på!
Sen satt jag och pluggade matte en kort stund innan Miss Froggy kom och vi satt och pratade världsliga ting.
Som om inte det var nog så har jag världshistoriens underbaraste kompisar som bara överöst mig med fina ord och peppningar idag. Miss London, Miss Froggy, Miss Jackson och Miss Bunny - tack, ni är bäst =).

Sedan har jag fikat med David idag vilket gick förvånansvärt bra det med, vilket alltid är positivt.
Och sen så kom min underbara pappa för att hjälpa mig att sätta upp en rullgardin för kattens skull (hon har blivit dement och skuggfixerad :-p) - och gissa vad han har med sig? Fika!! :D. Så nu har jag fikat hm... 3 ggr idag? Det gör alltid ida glad ;-).  Har man världens bästa pappa eller vad?

Nej nu ska jag ta itu med samhällsprovet innan det går åt skogen. Imorgon faller domen ;).
Men idag har varit en helt underbar dag =).

Vårkramar <333

Kommentarer
Postat av: Miss Jackson

Åh, Ida :D Du är en av mina bästa vänner :) hihi! Hela gänget är mina bästa vänner :D Jag har många bästisar ;) Älskar er alla :D Så underbara!!! <333

2009-04-14 @ 18:05:41
URL: http://pieceofcandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0