Grilltime! :D

Hej igen! =)

Ja denna dag har varit helt ok och det känns som att jag för en gångs skull har hunnit med åtminstone lite av vad jag behövde ha gjort - inte städningen dock. Men den får bli i helgen kanske.
Jag har varit hos frisören och kollat på baluppsättningar så nu har jag en ungefärlig idé om hur jag vill att det ska se ut =). Sen har jag hunnit förbi tatueraren också - nästa fredag blir det av =)! Ska bli sååå spännande =).
Alla som vill följa med är välkomna, för jag behöver all support jag kan få. Har en stark misstanke om att min smärttröskel inte är särskilt hög... :-p.

Imorgon blir en mysig dag! Flickvännen ska sova hos mig OCH vi ska grilla på Himpan efter att alla slutat =).
Insåg just att alla kanske inte slutar lika tidigt som jag... hm får kolla upp det där... Men mys-grillning blir det i alla fall =).
Sen ska jag sova i Skenäs tors-fre också =).

Jag vet inte vad det är med mig just nu alltså... Jag är JÄTTESTRESSAD plus att jag har problem med syndromet och medicinerna. Men jag har aldrig varit lyckligare =D. Har så underbart mycket folk omkring mig! Jag vet att jag tjatar om det konstant men jag känner mig som världens lyckligaste människa just nu =).

Samtidigt går jag och oroar mig för min fina Miss Butterfly, jag tänker massor på henne och hoppas verkligen att hon orkar höra av sig och prata snart <333. Det är ju sånt jag finns till för som bästa vän ;-).

Miss London och jag börjar för övrigt oroa oss inför Londonresan i Augusti. Vi måste räkna pund! Och mixa drinkar! En sommar av övning ligger framför oss. Helt plötsligt känner jag att det kanske fanns en anledning till att ingen av oss hittade sommarjobb :-p. Men jag håller fortfarande tummarna för att Miss Butterfly kan följa med så vi kan visa henne runt i London. =). I miss you gumman <3, ta god tid på dig men hör av dig när du orkar.

Nej nu ska jag fortsätta med min översättning av medicinsk terminologi... Wish me luck ^^...

Tjohej! <3


P.s. Jag bjuder på en bild...

Miss Jackson, Miss London and Miss Froggy - My little Gang ;-)  (and I suspect the arm showing belongs to our principal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0