Pitch Black in the evening



Jag är alldeles för dålig på att blogga nuförtiden. Och ändå klagar man på att man har för lite att göra ;).
I alla fall så har jag blivit brunett på sistonde. Trivs jättebra i det =).

Igår var jag på Pitch Black =) !
Egentligen skulle jag bara agera vice garderobsdam dvs umgås med garderobsdamen i fråga så hon inte blev uttråkad - men det slutade med att hennes vänner drog med mig ut och dansade i alla fall sen, haha. Garderobsdamen fick mycket att göra dessutom för det kom mycket folk ;). Fick en klänning av Linda som var skitsnygg enligt mig och som jag passade på att använda då. Det blev faktiskt på det hela taget en riktigt lyckad kväll. Tack alla som bidrog till det ;)! Nästa helg så drar jag och Moa ut till Pitch Black och ev nån mer stans - kom dit då =).

Jag har ju faktiskt fyllt år också. Inget märkvärdigt egentligen. 19 är en sån där konstig ålder då inget alls händer. 18 blir man ju myndig, 20 får man gå på systemet/kommer in på lite fler ställen. Vad sjutton ska man med 19 till? ;). Spenderade en eftermiddag med släkten samt lite mys med vännerna på tu man hand. Och så åt jag en jättegod middag på Thai Coconut - rekommenderas! Med världens härligaste människa <3.
Annars flög födelsedagen förbi ganska fort =).

Vad gäller jourkatterna så har några åkt vid det här laget och just nu har jag fyra st här hemma varav 3 söker nya hem :). Leopold kastrerades i onsdags - jag fick äntligen pengarna från f-kassan. Han var INTE glad över tratten han fick på sig :P.

Har ju glömt att tacka för och berätta om Halloweenfirandet också!
Förfesten var hemma hos mig där Fredrik lyckades göra både nytta och onytta med några glas i kras innan vi drog ut på stan. Haha nästa gång får du hålla honom under kontroll issa ;). Väl ute så hade vi jätteroligt  :D. var på 55:an och Pitch Black främst. Och Issa dansade till Michael Jackson-låtar på båda ställena ;).
ÅTTA pers sov i min lilla etta den natten - det var spännande att få plats kan jag lova ;). Skönt att bo så nära staden i alla fall. Tyra stannade kvar några dagar efteråt och sista kvällen hade vi filmkväll och myste innan hon åkte hem.

I Fredags var jag och hälsade på på Himpan också =).
Det var mycket roligt att se hur saker hade förändrats och träffa massa trevliga människor =).
Kommer nog alltid sakna det där stället lite... Får hälsa på fler gånger helt enkelt =). Sara jobbar ju tills slutet av December så det borde ju bara vara att droppa förbi...

Sen har jag sån sjuk längtan tillbaks till London igen. I will always be a London-girl - oavsett vart jag bor ;).
Det här blev ett långt inlägg om absolut ingenting. Har ni tagit er hit är jag imponerad ;).

Ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0