"Skenäs-på-vikbolandet-utanför-nkpg"

Hej igen! =)

Ja idag vaknade jag upp i "Skenäs-på-vikbolandet-utanför-norrköping" som man brukar få säga till taxi när man ringer...
Flickvänen står ute i köket och bakar scones för tillfället - mums =). Börjar känna mig lite skyldig att jag inte bakat eller lagat mer mat när hon varit hos mig :-p. Får börja med det nu =). Baka är ju iaf superkul =).

Skenäs är för övrigt supervackert och lugnt och mysigt. Man kan ju inte annat än att trivas här =). Inatt har jag värmts till och från av några charmiga katter också ;-).

I förrgår var det grilltime som sagt. Det var jättemysigt och maten var god. 2 omgågar kubb spelades och Miss Bunny var en mästare på att träffa. Tyvärr lyckades vi aldrig vinna över henne i vårat lag :-p. Miss Londons syster var också riktigt bra =).

Nästa vecka fyller farsan 50 och ÄNTLIGEN börjar det formas någon sorts plan på vad som ska köpas och vad som ska göras =). MVG-provet i djursjukvård ska jag träna på också. ALLA hundens ben i skelettet på latin - wish me luck!

Nej ni, jag får skriva mer senare. Nu ska jag strax äta nybakta scones ;-),

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0