Studenten och Militärkläder...

Hej på er!

Jisses det går så lång tid mellan att jag skriver nu... Men det är så galet mycket i skolan!
Jag börjar få kalla fötter inför studenten nu... Det ska bli så jäkla skönt att sluta plugga ett tag... Men på ett sätt skulle jag gärna vilja vara kvar där en längre tid än den som varit.

Innan jag började där så hade jag typ nada fötroende för lärare och hade inte haft särskilt bra erfarenhet av elever på min tidigare skola. Så när jag hamnade på Himpan så var jag lite i himmelriket på många sätt. Dock mådde jag dåligt över att farsan hade gått bort. Men genom åren har jag haft helt fantastiska lärare (flertalet) som har hjälpt mig på alla möjliga sätt och vis. Dessutom har jag skaffat mig de underbaraste kompisarna jag någonsin kunnat få!
Samt lyckats behålla gamla underbara kompisar. Och jag vet i ärlighetens namn inte hur jag ska klara mig utan alla dessa människor - både lärare och elever - framöver. De har varit lite av ett "safety-net" för mig... Det är lustigt. Ibland känner jag till och med att jag kan sakna människor som jag inte ens känner men som man är van att ha omkring sig. Typ folk man är van att se i korridorerna som man verkar tycka ha en skön stil men som man aldrig hann lära känna. Mysko eller hur?

Aja, nu sitter jag här i min ensamhet o knappar på flickvännens dator. Jag har fått stränga restriktioner om att ha något mellan min bara hud och datorns undersida för att inte bränna mig, så nu ligger här en kudde som gör att datorn guppar runt lite när jag skriver... Flickvännen kommer hem runt 4 tror jag. Både gårdagen och dagen har hon spenderat i militär tjänst. Eller "pryo-tjänst" kanske man kan säga. I alla fall så hade jag en militärklädd flickvän i köket både igår och idag. Och jag måste säga - uniformer är inte helt fel :-p.

I övrigt så letar jag sommarjobb. Det går väl sisådär. Nu kom jag på vad morsan menade med att hon kom hem imorgon och undrade om det var ok. Hon skulle ju sätta över pengar... Jaja, en dag gör ju ingen skillnad. Jag hade tänkt att jag skulle göra något vettigt idag förresten... och plugga ikväll... Men så blev det inte. Jag har sovit (som vanligt) surfat (som vanligt) och läst... Kanske skulle man försöka sig på att baka något? Om jag har tillräckligt med saker hemma vill säga...
Ute har jag inte varit heller.

Igår däremot var jag ute, jag fikade med en gammal kompis (med tanke på att hon flyttar in i närheten lär jag behöva jobba på ett alias åt henne också). I alla fall så lyxade vi till det lite och satt och drack cola, lapade sol och snackade om livet i allmänhet. Det var riktigt trevligt :-).

Nej ni! Nu måste jag göra något av denna dag! :-p.

Hörs snart igen!

Hej hopp! :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0