The Blonde Mafia ;-)

Helgen har varit mycket trevlig i goda vänner sällskap =).
På fredagkvällen följde jag med Miss London, hennes syster och vän ut på 55:an. Där träffade jag en hel massa vänner och hade en allmänt trevlig men lite smått snurrig kväll.

The Blonde Mafia alias mina vänner

Egentligen så är Miss Butterfly en stadig medlem i The Blonde Mafia också men hon var inte med ikväll ;-)

I Lördags drog jag och farsan till Vadstena för lite fika och mys i värmen - I vadstena VAR DET faktiskt varmt ;-)!!
Vi tog Leopold med oss och med hjälp av en annan tjej vi träffade på så tog han sitt första dopp! Sedan kunde jag knappt få honom därifrån... =).

På kvällen vid sjutiden ringde Miss Butterfly och frågade om hon kunde ta bilen in till staden.
Självklart kunde hon det och det blev fika, film och mys ända in till klockan 2 på natten. Vi blev nostalgiska och slog på Pirates nr 2 :-p. Supertrevlig och mysig kväll - tack =)! <3.
Hennes bil nedan är DÖSNYGG! ;-)


Idag har farsan och jag fikat lite på stan men annars har denna Söndag mest flugit förbi egentligen...
Och ikväll kommer min babe igen och stannar i underbara 3 dagar =). Kan det bli bättre?

Nedan kommer en bild på Leopold. Jag har aldrig påstått att han är manlig min hund ;-)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0