London thru my eyes...

MIn plan är egentligen bara att ta det lugnt i London, sitta på café och skriva och bara mysa - vara borta från omvärlden helt enkelt.
Jag kommer nog inte vara inne så mycket på msn eller facebook eller liknande just för att det känns skönt att vara för mig själv. Men jag ska i alla fall försöka uppdatera bloggen så mycket som möjligt med både bilder och inlägg. Så får ni se hur jag ser London - dvs inte en vanlig turist - möjligtvis en återkommande inbiten turist ;). Staden känns verkligen som mitt andra hem ibland. Nåja, det får räcka med skriverier för idag faktiskt. Jag ska göra s mycket innan jag åker på måndag så det är lika bra att börja. Imorrn ska jag bland annat hinna fira farfar, lämna klösträd hos louise och pussa på katten lite, hinna jobba, plugga och köpa nya strumpbycor samt packa lite och tvätta! Ja som sagt, det är en del som ni märker... Men ni får ha det så bra så hörs vi snart igen. Om inte annat när jag är i London. Och jag förvarnar - det kan vara så att jag blir lite för engelsk och börjar skriva på engelska i bloggen. Det brukar bli så =).

Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0