Billy Eliott

Hello!

Idag... Eller ja inatt är jag så trött så det blir mest bilder nu, kanske kommer mer imorrn.
Det enda jag kan säga är att vi har varit på Billy Elliot och... WOW! Den var riktigt bra. Nästan så bra att man själv har lust att börja skådespela, och då är det bra för jag har scenskräck ;). Dansarna var helt otroliga och det kändes verkligen som att man satt och tittade på.. Konst. Det var nästan en magisk känsla. Dessutom var den så sjukt rolig att jag höll på att trilla ur stolen. Jag minns inte senast jag skrattade så mycket åt något alls. På det hela taget en perfekt kväll.
Igår var jag ju som sagt i Camden och kom hem med några klänningar som ni ser nedan:



Igår var en mysig dag, jag och Poppleton Jr tog en lång promenad och lyckades gå igenom en gammal kyrkogård. Jag måste säga - Engelska gamla kyrkogårdar är ngt alldeles extra. Du hittar inte sådant i Sverige. Det ser ut som något från en Harry Potter-film. Se bara nedan. (Dessutom har de altid en massa söta ekorrar)



Imorrn blir det en sväng in till Oxford  Street och Regents Street för en fika, lite fönstershopping och sedan ytterligare en sväng till Camden för att träffa Louise. Jag känner att det finns en stor risk att jag kommer hem med ytterligare en klänning. hur Jag ska få med allt hem har jag dock inte riktigt listat ut, haha ;).

Nej nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova. Hörs imorrn!

xxx


Kommentarer
Postat av: edwina

söta klänningar:)<33

2010-07-31 @ 21:56:02
URL: http://edwinaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0