Lilla Viras Uppenbarelse



Idag har vi haft ett genombrott på Jourhem Peia ;-)
Lilla Vira som har gått i en månad och varit grinig och sur på folk fick som genom ett trollslag kelnojja!
Stödmatte blev alldeles förvånad när lilla Elvira började kurra och kela utan att bry sig det minsta om att jag klappade henne. Sen att man fick stå i diverse obekväma positioner för att inte skrämma henne, det är sånt man får på köpet när man har med skyggisar att göra ;-). Jag hade INTE förväntat mig att det skulle gå så fort som det gjort med henne. När hon kom hit så satt hon ju bara under diskstälelt och fräste och högg efter mig. Men se vad fel man kan ha! Och tur är väl det ;-). Lite attityd har hon också mot de andra katterna - så när hon väl blivit sig själv igen så är det nog ingen dam att leka med det här inte ;-).

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0