Bild- time =)





Hej på er allihop!

Veckan nu efter Öland har gått åt till att försöka ta igen sig och få tillbaks orken lite. Jag har träffat en massa vänner och släktingar. Idag är det lördag och jag har redan hunnit besöka min mor, umgås med kusinerna i Valla, umgås med kusinen från T1 och träffa både Ms London och Ms Butterfly. Den senare åkte till Cypern igår med sin familj! Den jäkeln! ;-).

Något jag saknar nu är den kontakt jag brukar ha med diverse djur när jag går i skolan. Den är inte densamma nu när jag inte ska tillbaka till Himpan. Underbara Himpan med alla underbara människor <3. Vad ska man ta sig till nu i höst?
Väntar på svar om ett jobb som jag sökt men med all sannorlikhet blir det inget av det och då får jag plugga som en tok i höst. Ska leta reda på lite böcker inför terminsstarten. Sen måste jag hitta något i alla fall om jag, Leopold, Peia och de små mössen ska kunan bo kvar där vi gör. Att skaffa ett jobb som jag trivs med (gärna med djur) är ju inte det enklaste i dagens samhälle...

Nu är jag supernervös för London också. Ska bli spännande men samtidigt lite läskigt att bartenda 4 dagar i rad. Men vi kommer bli mästare jag och Ms London ;-). Vi ska för övrigt upp till Stockholm Pride nästa Lördag - ska bli så kul! =)
Då sitter min kära farbror och faster med barn hundvakt - tack <3.
I Torsdags satt min kära mormor och morfar hundvakt åt Leopold under dagen - han hade superkul hos dem och de tyckte SÅ mycket om honom - så det får vi göra om =).

Här kommer en liten bildparad nedan.
Hej så länge gott folk!



Leopold hos Mormor och Morfar =)

Lillgrabben har fått en ny BIA-bed som han fullkomligt ÄLSKAR!
Lillgrabben Leopold har fått en ny BIA-bed som är hans nya "slappar-ställe" =P


Skitsnygg bild på en nyvaken matte och en överlycklig hund xD


Trött hund efter en massa bus!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0